هر گونه تحقیقی نیاز به ابزار های خاص خود دارد تا بتوان مساله پیش رو را به بهترین نحو ممکن به سر انجام رساند. امروزه بازار و بطور کلی محیط کسب و کار بدلیل پیچیدگی های زیادی که دارد، نیازمند ابزار های متنوع و کاربردی زیادی است. ما در دروس مختلف با تعدادی از این ابزار آشنا شدیم و در درس تحقیقات بازاریابی نیز با روش های تحقیق در بازار و کسب کار آشنا شده ایم. در پروژه انجام شده نیز با استفاده از روش های مختلف تحقیقات، اطلاعاتی جمع آوری شد که بصورت بوم کسب و کار به نمایش در آمده است.
امید است پروژه انجام شده توانسته باشد انتظارات استاد محترم را برآورده کرده و به بهترین شکل هدف خواسته شده را تحقق بخشیده باشد. در ادامه توضیحاتی در مورد هر بخش از 9 بخش موجود در بوم کسب و کار، ارائه خواهد شد.
نام فایل | حجم فایل |
---|---|
boom_1905435_8716.zip | 189.4k |
علم و هنر هماهنگی سازمان در جهت افزایش سود از بازار و یافتن فرصت های بالقوه و به فعلیت رساندن آن در راستای افزایش بهره وری و همچنین ایجاد تعادل میان تعارضات موجود در سازمان و بازار است که تعریفی از مدیریت استراتژیک بازاریابی می باشد. این علم با بهره گیری از ابزار های مدیریت، استراتژی و بازاریابی توانسته است در جهت افزایش توانایی مدیران برای کنترل بازار و بازاریابی محصولات خود کمک شایانی بکند. در ...
قابلیت های اخیر ادبیات بازاریابی موجب شناسایی جهت گیری بازار و ظرفیت بازاریابی شده است. پژوهش های قبلی نیزاهمیت ابعاد اثرات متقابل این نوع عملکرد شرکت ها را تایید کرده اند.مطالعه حاضر ادبیات را در این موضوع بوسیله ی معرفی " ظرفیت جذب ..... این مقاله هم دارای مقاله اصلی انگلیسی و هم دارای ترجمه می باشد. ...