فروشگاه بزرگ علم بازاریابی و تحقیقات دانشجویی
بازاریابی بازاریابی

اطلاعیه فروشگاه

به راحتی و با سرعت تمام به هر آنچه که در مورد بازاریابی و تحقیقات دانشجویی نیاز دارید، دسترسی پیدا خواهید کرد

استراتژی بازاریابی ، تحلیل کسب و کار به همراه PESTEL

استراتژی بازاریابی ، تحلیل کسب و کار به همراه PESTEL

علم و هنر هماهنگی سازمان در جهت افزایش سود از بازار و یافتن فرصت های بالقوه و به فعلیت رساندن آن در راستای افزایش بهره وری و همچنین ایجاد تعادل میان تعارضات موجود در سازمان و بازار است که تعریفی از مدیریت استراتژیک بازاریابی می باشد. این علم با بهره گیری از ابزار های مدیریت، استراتژی و بازاریابی توانسته است در جهت افزایش توانایی مدیران برای کنترل بازار و بازاریابی محصولات خود کمک شایانی بکند.

در این تحقیق نیز ما با توجه به تعدادی از ابزار های مدیریت استراتژیک بازاریابی، برای کسب و کار مورد نظر خود اقدام به تحلیل و ارزیابی پارامتر هایی نموده ایم، که امید است توانسته باشیم هر چه بهتر این امر مهم را تحقق بخشیده باشیم.


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
job-analysis_1905428_9921.zip60.6k





جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP): نقش کاهش ظرفیت جذب(AC)

جهت گیری بازار(MO)، ظرفیت بازاریابی(MC) و عملکرد محصول جدید(NPP):      نقش کاهش ظرفیت جذب(AC) قابلیت های اخیر ادبیات بازاریابی موجب شناسایی جهت گیری بازار و ظرفیت بازاریابی شده است. پژوهش های قبلی نیزاهمیت ابعاد اثرات متقابل این نوع عملکرد شرکت ها را تایید کرده اند.مطالعه حاضر ادبیات را در این موضوع بوسیله ی معرفی " ظرفیت جذب ..... این مقاله هم دارای مقاله اصلی انگلیسی و هم دارای ترجمه می باشد. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان